Hehe.

Hittade en snäll kompis igår, nog om det. Har nyss bakat med Annie. Vi gjorde typ 40+ bullar och cornflakeskakor som inte alls blev som dom skulle bli hehe. Så dom skiter vi i imorgon.

Imorgon är det stavgång och jag ska vara funktionär. Vi ska typ grilla korv och sån shit, tråkigt. Men har i alla fall med mig kyckling och något mer som jag hoppas att Eva köpt med tanken på att jag sa till henne igår.

Ska vara jävligt okej väder i veckan så hoppas på att få lite färg nu innan skolavslutningen. Ska även jobba alla dagar då jag är ledig, alltså torsdag - måndag. Fyfan. Aja, det blir pengar i alla fall. Och jag har även bestämt mig för vad jag ska köpa för min lön i sommar. Det blir en systemkamera. Blev tipsad om en av Isabell som verkar vara kanonbra, och jag vet att ni typ tänker att det är slöseri med pengar osv men jag har ingen kamera som fungerar och jag har alltid velat ha en systemkamera med tanken på att jag alltid varit väldigt intresserad av foton osv. Men jag får la se, kanske hittar något bättre och i så fall blir det kanske en liten billigare systemkamera för denna blir sammanlagt 9000 med stativ och objekt. Hehe. Men det skulle ju vara rätt så jävla skönt att få igång bloggen lite med? Det är rätt tråkigt att läsa allt detta och inte ha några bilder att se på haha.

Aja, ska se en film nu som jag laddade ner igår och har velat se länge. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback