Hallu.

Dagen blir inte så jävla dålig ändå!

Gick upp 9 imorse, klädde på mig och sånt. Cyklade bort till jobbet klockan 10 sen var det lamt där, helt soft, bara stå och inte göra någonting typ. Klockan 3 slutade jag och cyklade hem och klippte gräset. Ska aldrig göra om det. Fyfan vad dåligt det gick. Sen duschade jag och nu ska jag föna mitt hår och fixa mig.

Efter det ska jag äta lite snabbt, sen kommer Annie hit och då ska vi cykla till Skeppshult. Vi är bjudna till Felix ikväll på grillfest. Ska bli skoj. Sen cyklar vi hem någon gång också, och då sover jag troligtvis hos Annie, inte helt säkert ännu.

Men nu måste jag fixa mig. Puss!


Simon, Felix och Sebbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback