Dag 43.

Din favoritperson och en beskrvining om honom/henne.

Asso jag vet inte riktigt här. Jag har nog två favoritpersoner. Den ena är ju såklart Pontus.

Pontus är en kille på 15 år och med ett väldigt glatt humör. Han är nästan alltid glad, han är alltid snäll och han är alltid lugn. Men han kan ändå vara galen samtidigt. Jag har aldrig haft en enda tråkig stund tillsammans med honom förutom en gång när vi bråkade haha. Men annars så har jag verkligen aldrig varit med om en tråkig stund, har alltid jättekul med honom. Han är en glädjespridare helt enkelt.

Den andra måste vara Kenny.

Kenny är en kille på 17 år som fyller 18 i år. Han är supersnäll, jag vet faktiskt inte om jag lärt känna någon så snäll person som honom. Han är nästan till och med snällare än Pontus haha. Han har en humor som är riktigt rolig och även om jag faktiskt lärde känna honom för ungefär ett år sen så har vi inte lärt känna varandra på riktigt förens nu. När man ser honom så ser man bara glädje, han är som en superglad solstråle!

Jag gillar helt enkelt glada personer haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback