Dag 41.

Ett foto på dig från förra året och ett från nu, hur har du förändrats?



Vad jag märkt själv är att mina ögon har tappat lite av den jätte-klarblåa färgen jag hade förut, men den kommer nog troligtvis tillbaka fram mot sommaren. Mitt hår har även blivit säkert hela 5-10 centimeter längre och sen jag färgade det i höstas så har färgen blivit lite halvdan just nu, har en utväxt på några centimeter men jag börjar få tillbaka min naturliga hårfärg. Mina kinder har blivit lite mindre men hakan lite större. På kroppen så har mina överarmar, bröst, höfter och lår blivit lite större. Magen och rumpan har blivit plattare, smalbenen, armarna och bröstkorgen har blivit tunnare. Mitt hår har även blivit lockigare. Mer kan jag la inte säga. Jag tyckte dock inte om hur jag såg ut förra året mer än dom två första månaderna. Sen sjönk mitt självförtroende något så djävulskt och jag tyckte jag var jättefet osv. Nu är jag i stort sett fetare än då men jag är ganska nöjd nu ändå, självförtroendet är på topp och jag trivs med mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback