Dag 39.

Din favorittid på året.

En sak jag älskar att se på är när snön försvinner och allt börjar bli grönt. Se hur allt skiftar färg och hur kryp och djur börjar visa sig. Samma sak när hösten kommer, och snön börjar komma fram. Att se isen börja komma och frosten på träden. Så min favorittid på året är när årstiderna skiftar.

Jag älskar även när det regnar. För det första så försvinner det mesta av pollen med stunden då det regnar, sen blir luten friskare. Och.. Jag vet inte, har alltid tyckt om regn. Var alltid ute i regn förut. Trivs som bäst i regn. Nackdelen med det är la att mitt hår blir jättestort när det regnar, men utseendet är inte alltid allt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback