Bud på att sova igen.

Ae, men jag ska se en film till och sen ska jag sova. Skola imorgon, usch. Dessutom så ska vi egentligen ha sovmorgon, men istället så ska vi sitta i matsalen mellan 8-10 (?) och säkert lyssna på någon som pratar. Hoppas verkligen på att jag har mina hörlurar i jackan, bud på att ta livet av sig annars. Slipper i alla fall svenskan på morgonen så då har jag inte haft en enda svenskalektion denna veckan eftersom att vi inte har på torsdagar och fredagar, får mig att må mycket bättre! Har även utvecklingssamtla imorgon. Sen ska jag nog leka med Simon efter det, I hope.

Men i alla fall, ska se The curious case of Benjamin Button. Vet inte varför jag aldrig tittat på den förut. Alltid velat se den och har alltid lagt över den när jag haft Robins hårddisk, men aldrig kollat på den. Så nu blir det fan av. Godnatt!


Annie och jag, hittade en "gammal" bild på oss, look at my hair, it's so short!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback