Bajsdag.

Denna helgen har inte varit så ok. Fredagen var verkligen super tyckte jag. Har inte skrattat så mycket på väldigt länge som jag gjorde då, Annie var cprolig haha. Men sen igår så ba blev allt piss och nu idag tar pollen kål på mig och jag hoppas på mensvärk för min mage gör lite ont, så jag hoppas på mensvärk så det kan försvinna med en tablett.

Snart kommer det nog även något folk hit med, vi ska tydligen äta gott osv. Tacos och marrängtårta, marrängtårta är jag inte sådär jätteglad över, men tacos är ju helt ok i alla fall. Efter det skulle vi spela minigolf(?) men det regnar typ ute(?). Men vill verkligen inte med på det, kommer frya ihjäl, och min pollen kommer bli en katastrof. Så nu när mina ögon är cpsvullna och min näsa rinner som fan så ska jag gå ner och be snällt om att inte behöva hänga med. Så jag ska sätta igång laddningen på dom första avsnitten av Despi i säsong 7 (tror jag det är) och sen ska jag ligga och titta på det hela kvällen.

Vi hörs senare antar jag. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback