Shlupps.

10 favoriter:
Färg: Blå.
Mat: Souvlaki, underbart gott, och all fisk som inte är inlagd.
Band: Bullet for my valentine, The fray, Adept, Band of horses, Jimmy eat world, Asking Alexandria, Rise against, A day to remember, Underoath, kan räkna upp hur många mer som helst haha.
Film: The Notebook - Jag sökte dig och fann mitt hjärta
Bok: Jag sökte dig och fann mitt hjärta.
Sport: Eh, fotboll antar jag la.
Årstid: Sommar, eller egentligen så har jag ingen favorit, men just nu har vintern pågott allt för lång tid och den lurar oss hela tiden om att sommaren är påväg och sen ba börjar det snöa igen, så sommar i nu läge.
Veckodag: Fredag, Lördag och Söndag haha.
Glassmak: Päronsplitt.
Tid på dygnet: Klockan 5 på eftermiddagen typ, eller klockan halv 2 på natten.

9 för tillfället:

Humör: Konstigt, väldigt fundersam är jag haha.
Smak: Har lite smak kvar från mina jordnöstringar, annars mitt saliv haha.
Kläder: Trosor, sidenkallingar och en t-shirt.
Bakgrund: Min sänggavel? eller va..
Nagellack: Förstärkare.
Tid: 01:24
Omgivning: Ensamheten och underbar musik.
Irritationsobjekt: Min rygg måste det vara, legat förlänge i samma ställning.

8 allra första:

Bästa vän: Christian.
Screen name: Tuggummi typ HAHAHAH.
Husdjur: Marsvin.
Piercing: Öronen.
Förälskelse: Eh, Mirson i femman typ haha.
Musik: Britney Spears - Oops!... I did it again.
Bil: Inte haft någon bil.
Kyss: Fick många pussar på dagis, annars var det i fyran.

7 senaste:
Cigarett: 2 månader sen tror jag.
Mat: Potatis och något kött och brockoli.
Dryck: Vatten.
Biltur: Skjuts till skolan i torsdags.
Kyss: Stina, vi skulle reta upp Felix haha.
Spelad låt: Wakey!Wakey! - Light outside.
TV-program: Desperate Housewives.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Dejtat, nej.
Brutit mot lagen: Har jag nog.
Blivit arresterad: Nei.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja det också.
Kysst någon du inte känner: Yaaaaaaaa.

5 nej tack:

Kläder: Tajta polotröjor, inte fint på någon alls.
Mat: Sill.
Musik: Dansband.
Dryck: Typ soyadryck, slutade andas sist jag drack det haha.
Personlighetsdrag: Överdrivna människor.

4 saker:

Du gjorde igår kväll: Låg i min säng.
Du kan höra just nu: Musiken i mina hörlurar.
Du inte kan leva utan: Mat?
Du gör när du har tråkigt: Fortsätter ha tråkigt.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Simon och Stina.
Du tycker om: Ida.
Du inte gillar: Vet inte.. Typ.. Vet inte.

2 val:

Kaffe eller te: Kaffe från Mc Donalds, annars te.
Vår eller höst: Båda.

1 önskan: Att just nu ha orken att dra till Gislaved.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback