Shizzle dizzle!

S E N A S T E
Dryck - Mjölk.
Maträtt - Mackaroner och falukorv.
Person som ringde dig - Sophie.
Person du ringde till - Något nummer jag inte lagt in.
Person du fick sms av - Henke.
Person du skickade sms till - Stina.
Film du såg - Kollade en bit av Gnomeo and Julia igår.
Låt du lyssnade på - Daniel Adams-Ray - Gryningspyromanen.
Mening du sa - Tack för maten.
Person du kramade - Stina.
Person du pussade - M.
Personen du skrev till på msn - Pontus.
Personen som skrev till dig på msn - Sheila.
Personen du fick ett foto av - Pontus med korvarna i näsan.
Gången du grät - När jag vaknade efter min senaste dröm, haha fan vad fag jag var.
Betyg på ett prov - VG, spanskan.
Gången du sjöng - Hahah för Fekke igår i Skype.
Suget - Chokladbollsdeg.
Köp - Typ påfyllning på mobilen eller något.
Person som skrev till dig på Facebook - Felix Andersson haha, tönt skrev han :(

D I G  S J Ä L V
Du heter - Janina.
Din ålder - 15 och en månad typ.
Din skola - Nordinskolan.
Din ort - Smålandsstenar.
Ditt hus - Lagom stort.
Ditt rum - Ganska så stort.
Din längd - 175-178 eller något.
Du är tjock - Lite.
Ditt hår - Långt, brunt.
Din ögonfärg - Ljusblåa med grönt runt puppilen.
Ditt liv - Awesome.
Dina vänner - Väldigt underbara.
Din bakgrundsbild på mobilen - Något man fick till.
Din bakgrundsbild på datorn - Megan Fox.

F A V O R I T E R
Favorit färg - Blå.
Favorit film - The notebook typ.
Favorit person - Pontus eftersom att han är en sån glädjespridare hela tiden.
Favorit plats - Min säng eller Stinas soffa tror jag nog.
Favorit mat - Något Grekiskt.
Favorit dryck - Obo'y.
Favorit citat - Ehm.. "What doesen't kill you makes you stronger" eller "Truth is, everybody is going to hurt you, you just gotta find the ones worth suffering for".
Favorit årstid - Sommar har lite mer plus än alla andra just nu.
Favorit minne - Hela sommaren 2010 var väldigt bra, men ett ögonblick var typ när Pontus drog med mig ner i vattnet när jag skulle putta i honom, på nyår när jag hällt sista filpaketet över han, då han tar filpaketet ifrån mig och slänger iväg det och sen tar tag runt om mig och gnider hela sin kropp mot mig, haha cpäckligt. Sen en dag i Borlången med Sophie och två till kompisar, då vi även var med dessa människor på kvällen.
Favorit reklam på teven - Judit och Judit.
Favorit låt - Adept - At least give me my dream back, you negligent whore! hehe.

K Ä R L E K & S E X
Du skulle kunna starta ett förhållande nu - Mnjae, fan vet jag.
Du är kär - Inte kär.
Du har pussat någon inom en månad tillbaka - Ja.
Du har kramat något inom en vecka tillbaka - Ja.
Din första riktiga kärlek var - Ludwig.
Du tycker om någon - Typ.
Du har haft sex utan kondom - Nej.
Du är oskuld - Ja.
Du var riktigt kär - Hösten och vintern 2009.
Du såg den du tycker om - Eh, igår.
En kompis du skulle kunna tänka dig att ha ett förhållande med men ändå inte - Svår.. Typ Simon bara för att han är cool.
Du har strulat med någon - Ja.
Du såg din första kärlek - För någon vecka sen, ändå bor vi grannar haha.
Din sexuella läggning - Hetro haha.

S K O L A N
Du har bra betyg - Dom dyger typ.
Du har fått MVG någon gång - Ja.
Du har fått IG någon gång - Ja, kemi i sjuan haha.
Ditt favorit ämne är - Ingen aning, typ bild eller något haha.
Du börjar klockan - 8 alla dagar förutom onsdagar då jag börjar 10 i 9.
Du slutar - Olika tider varje dag typ.
Du tycker skolan är rolig - Nej, i sjuan var den det, nu är det den tråkigaste plats man kan vara på.
Ditt tråkigaste ämne - Kemi.
Din klass - Är udda, blandad osv men alla går ändå ihop kanonbra, dock är vi alldeles för pratiga, alla lärarna snackar om att vi pratar för mycket, med varann i personalrummet.
Din åsikt om skolmaten - Den är god.
Din åsikt om lärarna på skolan - Inget jag tänker kommentera.
Din åsikt om skolans elver - Vi alla är ganska tröga haha.
Skåp eller kapprum - Skåp haha.

D I N  F A M I L J
Den du älskar mest - Vet inte.
Den som står dig närmast - Ingen typ.
Den du har mest gemensamt med - Becka(forstersyster) antagligen.
Du har en mamma - Ja.
Du har en pappa - Ingen jag känner.
Dina syskon - Är mina syskon.
Den som står för underhållningen - Vet inte, Robin(fosterbror) har bäst humor.
Den du har bäst kontakt med - Eva(fostermamma).
Den du knappt känner - Janne.
Den som du tycker om mest - Mamma.
Den som lagar godast mat - Mamma, och mormor gjorde.
Den du inte träffat på länge - Janne.
Den som dog senast i din släkt - Mormor.
Din favorit rätt inom familjen - Mammas potatismos, hennes hemmagjorda köttbullar, rostad lök, gurkskivor och lingonsylt.
Den som senaste föddes - Eh, Isak(fosterbror) är ett halvår yngre än mig, annars jag själv haha.
Den som föddes först av dina syskon - Janne, han är oldman haha.

Kommentarer
Postat av: SARAH

din mammas mos ! <3 <3

2011-03-06 @ 17:53:15
URL: http://sarahfrankoijennus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback