Dag 2.

Bästa semestern.

Den bästa semestern borde egentligen varit någon utav gångerna vi var i Lindvallen och åkte skidor, eller någon utav gångerna vi var i Kläppen (minns inte om vi var där en eller två gånger dock), eller typ någon utav gångerna i Grekland. Dock kan jag inte tycka det, för Spanien hösten 2009 var min bästa semester även om jag bara var där i 3 dygn. Jag mådde kasst den tiden och det var skönt att komma ifrån allting haha.


Trappan upp till vattenfallet vi badade i.


Stranden i Alicante.


Jag innan vi gick ut en kväll, haha ser ut som jag bränt mig på bröstet (har dock inte det, cpmobil)


Altea.


I kyrkan i Altea, sjukt fint var det där inne.


Ingången till en restaurang vi åt på haha.


Gatan ner från kyrkan, underbart att gå i sånahära "gränder".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback