Wow.

Lite kass är jag på att uppdatera ja. Men kan ju snacka lite om dom dagar som varit.

I torsdags så kom Spohie till mig runt 9 tror jag det var. Jag lockade klart mitt hår sen gick vi upp och kollade på en film och sen sov.

På fredagen var det bara till att gå upp med tuppen klockan 6. Vi gick ner till källaren. och började fixa oss och sen när vi var klara och fina i våra klänningar osv så kom Annies pappa och hämtade oss. Skolavslutningen i Torghuset var bara skrattretande. Dog ett antal gånger när folk höll tal. Efter det gick vi i alla fall hem. Sophie åkte hem till sig och jag och Annie blev hämtade av Helena och Linus. Sen åkte vi ohc hämtade Annies mormor och åkte ner till Halmstad. Där var det Andreas studentutsläpp. Man såg verkligen hur glad killen var när han kom flygandes mot oss, lycka på hög nivå! I alla fall så gick han på flaket sen och då efter en timme sen så åkte vi hemåt. Då var det hem till Annie och fixa i ordning för studentfesten typ. Sen gick jag och Annie och hämtade Andreas och sen åt vi osv. Andreas höll tal och så. Sen kom Becka och hämtade mig och jag gick hem och packade saker och sen vidare till Becka. Där sov jag sen.

Fredagen var verkligen den bästa dagen jag änsålänge varit med om detta året. Det var lycka från att jag vaknade tills att jag somnade runt 3-4 tiden. Jag fick umgås med dom som förgyller ens dag med bara ett leende och sist men inte minst så fick jag umgås en hel massa med Pontus haha. Asso jag och Pontus har typ haft vääääldigt svår att tala med varandra face to face den senaste tiden. Men shit vad vi snackade, haha det pågick hur länge som helst. I flera timmar. Och jag fick två bitmärken, blåmärke på halsen och låret och en jävla massa ont i ryggen av honom haha. Bar honom på min rygg en bra bit. Men i alla fall, vad jag skulle komma fram till var att jag verkligen var jätteglad hela den dagen. Inte en enda sur sekund hade jag! (Och bara för att göra det klart för den som verkligen orkar läsa allt det här. Alltid när jag skriver något om Pontus i bloggen så tror alltid alla att jag är störtkär i honom men det kan vi båda intyga att det bara är vänskap, har alltid varit och kommer alltid vara. Det märks till och med när vi är med varandra, går inte se något annat än hur bra vi läser varandras tankar och hur bra vi fungerar ihop som praktiskt taget "bästisar" haha.)

Sen lördagen så jobbade jag. Sen gick jag hem och sov och efter det hyrde jag och min syster film. Vi köpte även en massa gott. Jag gick ner och la mig i soffan i teverummet sen för visste redan att jag skulle gripas av panik av att sova i en 120 säng med Becka när jag skulle upp så tidigt och det var varmt haha.

Vaknade runt tio i 5 i morse av att Eva skramlade med stekpannorna. Har verkligen ingen aning alls vafan hon gjorde uppe vid den tiden. Men jag somnade om ganska snabbt igen. Sen vaknade jag vid halv 9 och klädde på mig och drog vidare till jobbet. Jobbade ihop med Robin och sen klockan 5 gick jag hem. Kollade ett avsnitt Despi (har börjat om serien) sen duschade jag och kollade lite mer Despi. Nu ligger jag här i min säng och ska snart sova för imorgon ska jag till skolan haha. Fyfan. Ucsh. Inte kul att börja sitt lov med att gå till skolan.

I alla fall så hörs vi kanske imorgon. Puss!


Bild från studenten - Jag, Andreas och Annie.


Skolavslutningen - Jag och Sophie.


Skolavslutnigen - Jag och Sophie kör en Suada och Ida är söt.


Skolavslutningen - Jag och Annie.


Skolavslutningen - Jag och Annie med våra grymma betyg.


Skolavslutningen - Sen var jag bara tvungen att ladda upp denna med för den var avlidandes fin!
Isabell och Mirson.

Bilderna från skolavslutningen tagna från denna bloggen *klicka*

Kommentarer
Postat av: isabell

DU ÄR AVLIDANDES FIN JANINA!

saknar dig sockertoppen <3

2011-06-16 @ 20:28:49
URL: http://idaoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback