13:43

annie van dijk om 12:29:
varför är jag bäst ?
Svar : Det har jag ingen aning varför :(

vad tycker du om mig ?
Svar : Jag tycker att du är en underbar person!

Vad händer på midsommar ?
Svar : Jag har ingen aning, jobbar till 5 i alla fall.

Vad önskar du dig i julklapp ? <3
Svar : EN PONNY!

Vad tycker du om min bror ?
Svar : Hehe :$

Hade du badat i baddräkt om jag hade gett dig en ?
Svar : Beror på hur den hade sett ut, men troligtvis inte.

Vad tycker du om djur ? (förklara detaljer)
Svar : Jag tycker inte om dom alls, inte på något sett. Dom är jobbiga och irriterande, kostar pengar.

Vart ska du flytta efter 9an ?
Svar : Halmstad hoppas jag verkligen på.

VILL DU BO MED MIG I HALMSTAD!? (Juliabajs får inte bo med dig)
Svar : Klart jag vill, men Julia vill också bo med mig </3

Gillar du majs ?
Svar : Nja, typ inte.

POZZ<3
Svar : PUUUUSSSSS



ivar om 12:29:
GILLAR DU KOOORV ?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!??!?!?!?!?

Svar: Egentligen inte Annie.



:)
om 12:29:
Skullle du kunna tänka dig att ha en kille nu?

Svar : Jag har faktiskt ingen aning just nu hehe.



Duong
om 12:29:
Älskar du mig :(?
Svar : Det är klart jag gör! Och jag saknar dig något så djävulskt mycket!

Skulle du vilja ligga med mig en gång till :(?
Svar : Hahahhaha, du skulle ju ligga med Andreas :(((((

Vad gör du på jobbet :)?<3
Svar : Äntligen en seriöst fråga! Jag.. sitter på en stol framför en lucka där typ folk kommer och vill boka campingplats, köpa glass/godis och spela minigolf :)

Och du? KOM OCH HÄLSA PÅ NU SNART DÅ ♥



Isaac
om 12:29:
Vad tycker du om mig? (a) <3
Svar : Jag tycker du är en jättesnäll pojke som faktiskt är wünderbar!

Hur gammal var du när du piercade naveln?
Svar : Jag var 14 för det var lite mer än ett år sen :)

Vem är din förebild?
Svar : Jag har la inte direkt någon förebild, men inom jobb så är det Stinas mamma, Karin!

Vad tycker du om energidricka?
Svar : Jag drack det jämt förut, men nu tycker jag det är för sött haha.

Vart vill du bo när du är äldre?
Svar : Antingen utomlands, i Grekland. Eller i Halmstad inom Sverige!



..
om 12:29:
Vad tycker du om henke nu? :O

Svar : Haha jag tycker la inget speciellt om honom sådär, jag tycker la att han är en snäll och fin kille, mer kan jag la inte säga typ :)



Fanniejohnsson om 12:29:
Vad är dina intressen?
Svar : Jag har väl inte direkt några intressen eller så, men sova är ju alltid kul :)

Vilken är din favoritmat?
Svar : Grekisk mat är det bästa som finns enligt mig i matväg!

Vilka bloggar läser du?:)
Svar : Just nu så läser jag inte så många med tanken på att datorn alltid segar där hemma. Men nu när jag fått igång min mini-laptop så ska jag börja läsa igen, dom jag läser dagligen är :

Kissie
Annie van Dijk
Lien Le
Julia Malmberg
Nini Le

Mjaa, det är typ dom jag läser dagligen, sen finns det ju även andra bloggar som jag läser lite då och då. Och det finns även en till blogg jag läser dagligen som jag dock inte får länka här för då blir gubben sur! ;(


Tog aldrig någon rast hehhe, slutar en timme tidigare idag istället!


Kommentarer
Postat av: lienis

haha ofta du läser min blogg? :$

jag läser din mee (a)

2011-06-19 @ 13:59:56
URL: http://lienis.blogg.se/
Postat av: Joacim

Är jag en gubbe? :S

2011-06-19 @ 17:39:23
Postat av: -' Nini Lê :3

Va, sen när läser du min blogg? =O

Sjukt att jag typ också läser din dagligen...

2011-06-20 @ 21:59:02
URL: http://dukankallamigleson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback