19:32

40 senaste :
1. Kramen - Hanna.
2. Pussen - Pontus tror jag faktiskt haha.
3. Kyssen - Pontus?
4. Strulet - Om man inte räknar med att Pontus sög min tunga så var det med Max.
5. Skriket - Ingen aning haha.
6. Maten - Grillat till lunch.
7. Skrattet - Innan när jag stod och pratade med Stina och Felix och co.
8. Filmen - Någon jag började på igår, minns ej.
9. Låten - Eh, minns inte, typ Coldplay's nya.
10. Doppet - Ett tag sen, Piket tror jag det var sist.
11. Stoltheten - Att jag lärde mig spruta med tungan så som Felix och Pontus gör, ska ge igen på Pontus som in i helvete när vi ska tälta ihop, för när han sov hos mig senast så "dregglade" han ner hela min rygg..
12. Utbrott - Igår var jag argare än någonsin hehe.
13. Leendet - Nyss.
14. Köpet - En colarem.
15. Tv-programmet - The big bang theory.
16. Serien - Despi.
17. Godiset - Colaremmen.
18. Ansträgningen - När jag sprang ifrån Stina innan haha.
19. Människa du träffade - Det var många, Stina, Felix, Adam, Pontus, Sebbe och Marcus.
20. Människan du åkte bil med - Selvers far hahahahhahahahha.
21. Resan utomlands - Spanien.
22. Ordet - Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus.
23. Ombytningen - Bikini.
24. Förälskelsen - Antar att förälska sig i någon inte är samma sak som att vara kär, så kanske Henke haha, eller aa, gillade pojken typ.
25. Sak du sa nej till - Ehm, att inte gå ut med Lotuz, som jag sen gjorde ändå.
26. Planerade sak - Tältning med Stina, Felix och Pontus.
27. Rörelsen - Vickade nyss på min tå haha.
28. Smärtan - Min rygg, sitter obekvämt.
29. Tanken - Något elakt om flaggan som är ful utanför.
30. Viljan - Bli klar med mitt rum.
31. Längtan - Tills jag åker till mamma på söndag.
32. Drömmen - Hmm... Minns faktiskt inte.
33. Personen du skrek åt - Minns inte.
34. Mördande - AHAHHA eh, något kryp typ.
35. Jobb - Hörsjöbadet.
36. Motsattakön du var hos - Dennis.
36. Medsattakön du var hos - Eh, Becka.
37. Festen - Typ utomhus haha.
38. Känslan - Strange.
39. Drickan - Vatten.
40. Önskan - Att bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback