Sommarskola.

Jo asso var ju på sommarskola idag. Först och främst så måste jag säga en sak att jag verkligen bara går dit för att fördriva tiden, för allt vi gör där kan jag redan, det var verkligen inget vi gjorde idag som jag inte kunde. Jag blev klar först av alla med multiplikationen och fick hjälpa läraren med hur man räknar 9ans tabell på fingrarna, jag var på sidan 7 medans dom andra var 4 sidor bakom mig. Känner verkligen att jag inte hör hemma där haha. Väldigt jävla onödigt av Dennis att anmäla mig dit med tanken på att det finns hur många andra som helst som skulle BEHÖVT hjälpen. T.ex Sheila som egentligen ja, hade behövt det.

Men men, jag fördriver i alla fall tiden. Jag får umgås med Annie. Jag får vara ute. Jag får vara i Gislaved. Ja, det får tiden att gå i alla fall haha. Hade inte en enda tråkig stund där eftersom att jag och Annie nog var tröttast på jorden och hade världens grymmaste humor haha.

I alla fall, imorgon går vi tills klockan 12 bestämt, sen har vi lunch och efter det var det fritt om man ville gå dig igen eller inte, i så fall är det lektion till klockan 3, annars fick man ta med sig läxa hem istället. Men vi ska vara där ändå huhuhuhuh.

Aja, nu ska jag se en massa Despi och sova som en get. Puss!


Bild i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback