Pengaplanering.

Ja, nu är det såhär. Jag får ju bara ut lönen från förra månaden den 25. Det var två/tre dagar som jag jobbade i maj, och för det ska jag då få ut 900 något sa Eva. Men då får jag även mitt barnbidrag. Så jag funderar på att köpa en vanlig digitalkamera då. En bra då iofs. Men om jag inte hittar någon bra för det priset så får jag vänta till slutet av Juli istället för då får jag ju ut lönen för alla dessa dagar som jag jobbar i Juni (har jobbat 3 dagar än sålänge men drar igång på stort till sommarlovet) . Men det spelar inte mig någon roll för det enda jag behöver kameran som mest till är ju då om jag åker utomlands med Becka fram till hösten. Så i alla fall, min sommarlön går till en ny kamera och en resa till ett varmt land. Om det skulle bli något över så sparar jag det på banken tills behov. Hohoho.

Så nu så är jag inte alls trött för jag sov 4 timmar efter skolan. Så ska kolla på lite kameror. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback