Långt.

Ångrade mig idag. Ska inte köpa systemkamera. Istället så pratade jag ihop mig med min syster om att åka utomlands. Så Becka kom upp med idén att åka till Spanien - Altea. Hon bodde ju där i 2 månader så hon kan ju stället och i så fall ska vi hyra en lägenhet där. Två veckor hoppas jag verkligen på att det blir. Jag var ju bara där i 3 dygn sist och det var inte så bra väder då. Men fint var det i alla fall. Fast detta är bara som vi snackade om lite snabbt. Men det är i alla fall precis vad jag vill göra för mina pengar.

Idag jobbade jag ju, det var inte så mycket att göra. Sen åkte vi till Växjö för att kolla på när Eva tog examen, efter det åt vi på en kinarestaurang och sen åkte vi hem. Drog ut en liten kort runda och sen nu ligger jag och kollar på film. Varken min dator eller mobil fungerar som den ska, så uppdaterar från mobilen just nu även om den segar.

Är även på det sämsta humöret någonsin som jag varit i flera veckor nu. Och det blir inte bättre av att behöva sitta inne, för just nu så tänker jag verkligen mer än vad jag någonsin gjort förut. Mitt huvud är fyllt och jag är som bortkopplad från verkligheten. Kan inte beskriva känslan alls. Jag vet inte. En sak vet jag, det är att jag lovade att jag skulle skita i det om det blev något nummer ett, och det har det ju blivit nu, men jag är nog tvungen att bryta det löftet. Finns 2 som fattar. Dock 2 som inte läser detta. Därför fattar ingen alls.

Tar en paus nu. Vi hörs. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: IDA OCH ISABELL

ni har inte länkat oss kompisar :((((((((((((((((



2011-06-04 @ 19:57:00
URL: http://idaoisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback