Hey there anger!

Min dator segar ur. Min mobil segar också ur. Hela mitt mini-lov segar ur pga jobb. Liksom, upp och jobba 9 varje dag fram tills måndag. Efter det blir det typ hem och äta, sen sova. Tänker inte göra ett piss, ska bara få min jävla sömn jag längtat så innerligt efter.

OCH MIN FB SEGAR UR! SÅ FORT JAG LOGGAR IN PÅ DATORN SÅ LOGGAS DET UT IGEN NÄR JAG KLICKAR NÅGONSTANS! Trodde först någon använde mitt lösen och kickade mig, men så bytte jag och den gör fortfarande samma sak. JÄVLA HORFACEBOOK! Åh gud, det är inte frestande för någon att leka med mitt temperament just nu.

Ska gå och lägga mig, inte för att jag kommer kunna sova något eftersom att det är äckelvarmt inne på mitt rum. OCH INTE NOG MED DET! Vi har käkat mackor av olika slag i tusen år här hemma nu. SVINKUL att komma hem efter att ha fått äta en tugga av en skitäcklig sandwich på skoltid och vara starving tills kvällen då man får en jävla macka till kvällsmat. Lika bra att inte ställa fram något alls just då, för man blir inte mätt på mackor!

Fan vad gött det ska bli att försvinna sen, fyfan. Godnatt.

Finns så jävla mycket ilska inom mig just nu som gör allt för att få komma ut, så klaga fan inte på att jag tar ut för mycket ilska på dig. Du förtjänar det till 110% med tanken på att det är du och ditt fula tryne som gjort så att allt hamnat där det nu ligger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback