Eeh.

Ligger och gör min matteläxa, eller aa, har gjort klart det jag inte behöver linjal till så ska göra resten sen. Sen ska jag sova som en stock. Sov aldrig något efter skolan idag så är svintrött haha. Men i alla fall så måste jag ta en till sak om skolan, dom tror verkligen vi är idioter. Idag hade vi en halvtimmes genomgång om att 10 centimeter = 1 decimeter. Liksom hallå eller? Jag lärde mig detta som senast i trean. Seriöst liksom.

Aja, idag slutade vi lite tidigare så jag och Annie gick till Konsum och träffade Pierre i en halvtimme-timme. Eller något. Sen träffade vi även Hanna också. Och efter det åkte vi hem. Helena körde oss för hon var i Gislaved. Svinigt varmt är det på mitt rum. Så ska springa ner och hämta en linjal och sen göra klart och troligtvis sova sen då.

Men HEIDO!


Såhär väldigt glad var jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback