23:01

Har precis gjort klart min matteläxa så ska nu kolla på en film och sen sova. Har gjort klart nästan alla mina lister på rummet med, men färgen är typ slut och behöver fylla i taket några gånger till på ett stället. Men aja, får väl hoppas på att dom köper färg imorgon. Ska även måla väggarna snart antar jag. Och har dom inte köpt färg imorgon så flyttar jag in mina saker så får det se ut såhär halvfärdigt. Skiter i vilket just nu. Men dom sa innan att dom skulle köpa färg idag men det hände ju inte så.

Aja, ska bli svinkul att gå i skolan själv på fredag, WOOOHOOO! fast nej. Men det är ju hundra procent mycket bättre att sitta där i några timmar än att vara i närheten av detta placet i bara fem minuter, på riktigt.

Men Heidopeido.


You make me literally want to kill myself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback