20:21

Glömde fan gå till ungdomsmottagningen idag. Och har fan glömt att beställa tandläkartid. FML. Nae men jag tar det nästa vecka eller något istället heheh. Och juste. Min morsa är typ hon ♥ dansband. Så jag berättade att Alex farsa är med i Black Jack. Hon blev helt fascinerad haha.

HAHAHAH PÅ TV NYSS! Mange ska laga mat och programtalaren är svin kul!

P : Har du något coolt här då?

M : Jadå, jag har papaya här.

P : Eh aha... Har du inget hetare?

M : Här har jag chilli.

P : Åååh chillzman!

AHAHHAHAH, asso det är ett sånt seriöst program så ba kommer det fram, dog </3.

Är nog lite trött känns det som hehe... Btw, min mamma tyckte att jag skulle lägga ut en bild på hennes fina flagga här i bloggen.



Aja. Ska fan ta och äta kvällsmat nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback