18:36

Har varit lite dålig uppdatering idag! Men skolan var helt ok, jag och Annie skrattade som fan som vanligt osv. Men det gick snabbt idag, vi åkte hem runt 10 över 1 för vi missade första bussen. Då var det två assköna snubbar som också åkte hahahha dog av skratt och dom drev med oss hela tiden! Men sen drog jag hem och åt och städade lite snabbt på rummet. Sen kom Stina och då började vi måla. Imorgon ska vi börja måla väggarna och vi har även valt ett nytt golv. Fyfasen så gött! Sen skulle vi även be om bidrag från Ann-Marie till en ny soffa till mig, kommer bli super. Och blir det ingen resa i höst så ska jag fasen köpa en tv. Eller så tar jag och köper det av lite andra sparade pengar.

Men nu ska i alla fall jag skölja ur penslarna och byta om till bikini. Stina kommer och hämtar mig efter hennes träning och då åker vi till Borlången och tar oss ett dopp hohoho.

Vi hörs sen när jag kommer hem! Puss!

Stina = Indian - Jag = Hitler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback