13:06

Nu har många av mina läsare försvunnit för att jag inte har uppdaterat hehehhehe. Men i alla fall så hade jag svinroligt på Liseberg igår. Jag träffade även Kenny där med, hohoh. Men aa, jag åkte den nya med Sophie. Sen åkte jag den med Julia. Och innan vi skulle åka hem drog jag och Annie och köpte en heliumballong så ringde vi till Henke och hade lite skoj hehehe. Eller rättaresagt svinskoj. Dock fick jag huvudvärk sen haha.

Men idag så gick jag upp för att jobba vid 10. Så har varit här sen dess. Och sen klockan 4 så kommer Annie till mig och då ska vi gå och köpa ballonger. Sen ska vi hem till henne och göra lite stuffs. Ni kommer få se det sen! För jag orkar inte förklara nu haha.

Men vi hörs senare då. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback