09:33

Godmorgon! Eller, jag vaknade för en och en halv timme sen. Sitter just nu på jobbet och drygar, dricker min goda slush-ice som räddade morgonen från att försvinna i värmen, som dock nu försvunnit för jag fryser ihjäl. Men i alla fall, blev klar med taket, dörren, listerna och fönsterrutan igår. Så nu ska jag bara slipa väggen och sen ska det målas! Får se om jag hinner klart i helgen, men det tror jag inte. Sen åker jag ju till mamma imorgon med och är borta tills på torsdag. Så ska nog ta och åka hem lite tidigare ifrån mamma på torsdag så att jag hinner hem och måla. Måste nämligen bli klar innan den 27:e. Men aaaaaja, ska försöka ta en bild med webkameran här nu. Ska se om jag lyckas.

Det lyckades jag inte med. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback