00:23

Inte lika kul nu när Annie gick och la sig. Blev trött. Men har 2 till Pepsi att drick upp. Fick ett flak av modern min. Dricker inte Pepsi egentligen, men nu är dom fan goda hehe. Har fortfarande lite tråkigt. Men det är ingen fara. Ska ta och sova snart och då blir det fasen första dagen jag får sova ut på ungefär 4 och en halv vecka. Slå den ni! Jag som alltid brukar sova minst 15 timmar per dygn på alla loven som finns. Och jag... huuuuuuuummm... Har inget att skriva om haha </3.

Tänkte ta och hitta en gammal bild då jag kom på att jag inte har några bilder på denna datorn.. Btw, fixade ju min msn ehhehehe. Som ni antagligen märkte i förra inlägget.

Men tänkte berätta om en dag jag saknar. Det är när vi var på "lan" hos Felix i våras. Jag var jätteglad den dagen. Fett grymt. Och sen även skolavslutningsdagen. Då var allt perfekt. Nu är det liksom whatever ahhauehauehaueh. Har inget att göra </3

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga ut alla dina spotify listor så är du urgullig??

2011-06-22 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback