11:51

Jo det var såhär, efter att jag hade vaknat och varit och kissat inatt vid 4 tiden så gick jag och la mig igen. Låg vaken i ungefär 10-20 minuter sen somnade jag. I drömmen vaknade jag då upp på en går mitt ute i ingenstans. Det var ett stort blått hus med vita knutar, lite grå-blått sådär. Jag och, nu minns jag inte vem bara för det, men det var en till tjej i alla fall. Vi hade våra mobiler med oss men ingen av oss hade pengar på mobilen och vi var verkligen tvugna att ringa ett samtal. Så vi gick såklart fram till det här huset och knackade på och frågade efter telefonen. En lång man öppnade dörren som faktiskt såg ganska snäll ut.

Han gick och hämtade telefonen och lät oss ringa. Men ingen svarade vart vi än ringde helt wierd dock. Så vi satte oss ut med vägen och forsatte smsa hem utan svar. Tydligen så kidnappade den här mannen oss från vägen sen och höll oss fångade i hans hus men en dag lyckades jag smita och jag sprang över ett majsfält och kom till några gammla fabriker. Gatorna var inte asfalterade utan det var bara sand överallt. Men jag vet inte, jag hann smsa hem och då hade jag dock glömt vad stället hette, det var något med Nom-något. Jag vet inte riktigt vad som hände sen, hemskt som fan var det i alla fall, helt äckligt med för gubben tvingade oss typ att ta honom på låret och allt, helt äckligt haha. Ville bara vakna hela tiden >.<

Kommentarer
Postat av: -' Nini Lê :3

HAHAAHAAa! Låter som en bra film....

Mhm, smeka gubbar på låret.......

2011-07-13 @ 16:51:51
URL: http://dukankallamigleson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback