22:37

När jag kom hem från Stina sen så duschade jag. Efter det gjorde jag varm obo'y och kollade en film. Sen sov jag ungefär 5-6 timmar. Vaknade vid 9 och åt lite och kollade på en film. Min dator har haft allvarliga problem hela jävla veckan så det har tagit ungefär 5 dagar för mig att ladda ner Black Swan nu. Och äntligen är den klar! Har redan sett den några gånger men ville se den igen.

Så ska ta och se den och se fall jag kan sova lite till inatt. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon, men något blir det ju i alla fall. Sen jobba på lördag igen, och söndag och sen åker jag till mammsen på måndagkväll.

Asso min tröja luktar jättemycket Pontus för han hade den igår, helt nomnomnom! Och juste, jag köpte ju en ros till honom på konfan, igår så gav han mig typ 5 löv, jag ba "Tack" och släppte dom på marken. Han ba "Schysst, jag har till och med sparat din ros från konfan, den ligger (någonstans kommer inte ihåg vad han sa), så det så!" jag ba "Aaaaw, men det är ju inte riktigt samma sak med löv dock.. " Och då lovade han mig att köpa en ros till mig, han skrev till och med upp det på sin mobil och allt, så aa, det är ju bara till att vänta och se!

Fan vad jag babblar på.. Vi hörs.


Oldie ifrån i Höstas hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback