21:31

Jo Sophie kom ju hit innan och då lämnade hon sin dator här, och hennes datorladdare hade samma hål som min så laddade min dator. Men hon kom nyss och hämtade den, så ska se om min laddare inte glappar för mycket sen, det var skit jobbigt innan när det glappade i alla fall. Men använder mig i så fall av den andra datorn. Dock är den jobbig eftersom att skärmen är sönder på den så jag måste ha en vanlig datorskärm in kopplad i den. Fett med jobbigt.

Men ska i alla fall, vet inte riktigt vad. Typ snacka lite med David och bestämma om vi ska träffas en stund imorgon eller inte. Eller.. Jag orkar inte sträcka mig till tangentbordet på andra datorn, och msn funkar inte på denna. Fan vad jobbigt allt blev helt plötsligt.

Jag gillar även mycket starkt att min nedladdning på en film gick as snabbt upp till 95.4% på typ 6-10 minuter och nu har den stannat där och det står att det är 7 timmar kvar.

Och Annie, jag såg nyss att du skrev "Jag gillar korf" till mig, men orkar verkligen inte sträcka mig åt sidan hehehehhe. SÅ SLUTA SKRIV FÖR DET ÄR STÖRANDE NÄR DET BLINKAR. Och nu startade dom om mitt internet? Kul Isak, kul. Du kan säga till före så att jag i alla fall kan få klart min nedladdning för nu blev det helt plötsligt 5 dagar! OOH skämtar bara, nu är det bara 30 sekunder kvar hihih, thank you!

Ska se film nu då. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback