20:34

Sov en stund innan och sen åt jag lite potatismos och en fläskbit. Sen sov jag en stund till och efter det duschade, fönade håret och plattade det. Nu har jag legat här i någon timme. Ska fråga mami om hon vill poppa popcorn åt mig.

Ligger och kollar på CSI något. Bra i alla fall, dock jobbigt av mig att jag kollar på det nu för brukar kolla på det på natten då reprisen är. Men har laddat ner en film som jag kan kolla på inatt.

Längtar inte alls efter att få komma hem. Mamma sa att jag kunde stanna hela veckan, men behöver ju hem och fixa mitt rum. Men det känns som att om jag drar hem så kommer jag ändå inte göra något med rummet. Men aa, vettefan. Får se imorgon om jag drar hem eller inte.

Hörs sen. Puss.


Oh how cute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback