17:46

Sitter i mamis soffa. Vi kollar på filmen "Finding Neverland". Rekomenderar den starkt, skitbra film hehe. I alla fall. Vaknade vid 11 någon gång. Gjorde lite mat och ringde sen till Sophie. Vi bestämde att vi drar till Värnamo på onsdag och shoppar lite. Sen då packade jag mina saker och tog bussen till mamma.

Jag har dock glömt min mobilladdare hemma så kommer få använda mammas typ Nokia 3310 sen haha. Men ingen fara. Nu tog filmen slut så vi ska kolla på en annan. Elin hette den, verkade bra.

Men uppdaterar sen. Trodde inte jag skulle få igång min dator men laddaren funkar typ, den glappar bara en hel del. Dock har fan hela jävla det där fältet där nere "Aktivitetsfältet", slutat fungera. Det funkar en stund sen går det inte klicka eller något -.-

Men vi hörs sen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback