16:57

Sitter hos Annie nu. När jag vaknade så kollade jag lite på en film och sen satte jag på mig kläder och gick till Annie. Vi drog och köpte lite gott och hyrde film. Nu har vi kollat på en av dom, fattade inte riktigt den, den längsta komedin jag sett i hela mitt liv typ. Men aa, vi har även Nyckeln till frihet och en Irene Huss film. Så ska väcka bögen och fråga vilken vi ska se. Hatar även Annies jävla tangentbord. Skriver alltid fel. Skulle skriva in mitt lösen på facebook flera gånger och det bara blev fel <//3

Men aa, vi hörs senare. Puss!




Kommentarer
Postat av: felicia

hej gumman :)

Fin blogg ! :o

Ska vi följa varandra ?

Ha en bra fredag kram <3

2011-07-15 @ 17:17:02
URL: http://felliskamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur stora bröst har du+

2011-07-18 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback