16:50

Ringde min mor innan och bad om receptet till hennes pastasallad. Skämtar inte när jag säger att det är den godaste pastasalladen som finns. Så jag ska göra den fetaste skålen någonsin och leva på det i några dagar innan jag gör nytt igen. Bestämde även att jag troligtvis ska dit på måndag och sova där några dagar. Får se hur många, ska bli skönt som fan i alla fall fall. Men aaaaaa, slutar om tio minuter och ska då dra och handla med Eva och sen hem och äta pastasalld som en galning, efter jag lagat den då såklart.

Juste! Var ju hos tandläkaren, tydligen så plastade dom väldigt fel sist jag plastade så det har gått hål (eller inte hål, plasten har typ spruckit så det blivit gropar?) på två ställen och man kan typ gräva genom det och allt. Så dom ska fixa det den 17 augusti KLOCKAN FUCKING 07:40!?!?!??! Ååh, ska ringa och byta tid sen lite senare i sommar.

Men aa, juste, denna länken är en note to myself. Puss!


Snygg Lucy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback