16:08

Det är ju bra att man inte är trött eller så. Förstår inte vad jag tänker med alls när jag säger att jag kanske kan hitta på något med någon sen när jag slutat. Borde egentligen bara gå och lägga mig när jag kommer hem. Så ska jag ju jobba imorgon med. Och aa, allt blev jobbigt för jag blev trött. Eftersom att jag ska jobba sen på söndag med så blev jag ännu tröttare. Känns som att jag aldrig kommer få sova ut </3 Aja, slutar 4 imorgon i alla fall, gött det. Men idag slutar jag fasen om en timme. Funderar på att avboka livet en stund och dö i min säng, aa så gör jag nog.

Dock sa ju Annie att hon nog skulle komma ikväll, men då hinner jag ju egenltigen sova en stund. Sen skulle egentligen Sophie komma med. Helt överbokad är jag, fan så jobbigt. Och nae, nu orkar jag inte mer, ska ta och sova på saken om en timme och se hur jag sen gör. Just nu.. SÅ KOMMER SOPHIE?! Jävlar vad bajs. Aja, ska sura lite nu. HEIDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback