15:44

Sophie kommer hit om vilka minuter som helst. Hon åkte för kanske 5-10 minuter sen. Hon skulle komma med sin dator och ett minneskort så vi kunde lägga över bilderna från Systemkameran. Göttans. Och juste! Igår hade Sophie legat på mitt golv och då hade hon utan att veta av det, råkat dra ut kontakten till min förlägningssladd, så min laddare funkar visst hehe :$

Men i alla fall, ska sätta igång en lugn låt och lösa lite kärleksbekymmer tills Sophie kommer. BAJ!

Btw, denna gången hade jag lite lust...

HEEEEJ LESON! :DDDDDDDDDD


Kommentarer
Postat av: -' Nini Lê :3

HAHAHAHAHAHA FU JANINA!!!!!!

KATTER <///3

2011-07-03 @ 21:31:52
URL: http://dukankallamigleson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback