12:20

Hugrig som värsta djuret. Har lunch snart. Eller aa, Robin skulle vara klar med maten halv. Nypotatis ♥.

Igår var jag med Sophie efter jobbet. Vi var ute och körde en runda först, sen drog vi hem till mig och städade. Eller hon städade faktiskt mest, jag plockade bara lite och duschade typ. Sen drog vi och åt lite pizza och sen var vi med Annie. Vid 11 åkte Sophie hem och Annie gick och mötte Henke med mig, sen drog hon hem. Jag och Henke var hos mig. ÅÅÅH NI TYCKER DETTA ÄR SÅÅÅÅÅÅ INTRESSANT ATT VETA! Right?, Fast ne.

Men vet inte vad jag ska blogga om nu för tiden.

Men sen när jag slutat jobba (vid 4) så ska jag i alla fall hem och platta håret och packa ner mitt smink och en massa kläder. Sen kommer Sophie och hämtar mig och då drar vi till Grafittiväggen mellan Smålandsstenar och Skeppshult och tar lite foton. Ska väl bli kul. Kommer kanske en ny header då. Vet inte, är rätt nöjd med denna jag har nu.

Vaknade även på helt fel sida idag, är inte alls på humör och mår typ dåligt eller något. Typiskt.

Men nu har jag verkligen inget mer att skriva om. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback