11:55

Jobbar just nu. Men igår så efter jobbet, då kom Sophie. Vi var ute en stund sen gick jag och duschade och efter det stack vi ut med Julia och Felicia. Sen drog Julia till sin Farbror igen och då träffade vi Ackevik, Kim och Anton. Vi satt med dom utanför Ica en stund tills vi drog hemåt. Sophie åkte hem och jag och Felicia drog vidare till Yves dop-fest. Fyfasen så roligt det var där. Han hade folk där från massa olika ställen i världen och alla var så härliga och aa, det var verkligen svinkul. Vi dansade lite med haha, Felicia tvingade mig -.-

Men aa, nu jobbar jag. När jag slutat så ska jag nog hitta på något med systern min. Får se vad vi gör, något blir det ju i alla fall. Inte fått så mycket sömn inatt dock haha. Men skit samma.

Vi hörs sen med ett Horoskop. Puss!


Bild från förra året.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du fixa en bild på ditt naturliga hår jämfört med när du plattat det??

2011-07-10 @ 12:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback