11:28

I hate my life and I wanna die, cause I aint got no.. phone at all.

Nås på facebook fram till imorgon på morgonen eller imorgon kväll. Och jag har även tappat rösten. Inte ok haha. Låter som då jag var hes i sjuan då alla sa att jag lät som en "Röv-knullad åsna" :( Men nu kom mamma med goda nyheter! Vi ska kanske åka till Ullared så då åker vi genom Smålandsstenar och hämtar min laddare! WOHO! Men får se hur det blir med det. Vi kanske skulle åka Värnamo istället. Men aa, om det blir Ullared så måste jag ringa och fåtag på Sophie. Vill att hon ska hänga med i så fall muhiaoheoiahueo.

Aja, ska äta något, (ovanligt?). Hejdå!


Hej nyvaken-tjej-i-tjocktröjan-som-fortfarande-luktar-Pontus  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback