11:02

Tänkte att jag skulle fortsätta hålla igång bra här nu när jag ändå har så bra statistik.

Så godmorgon! Vaknade av att Sophies mobil ringde. Hon ska la typ åka nu. Så jag får se vad jag gör, ska ligga kvar och fetta mig framför teven har jag bestämt i alla fall. Vet inte när jag åker hem men det blir nog lite senare, eller imorgon. Tror jag åker hem imorgon istället. Men jag är fortfarande förkyld och det är fortfarande jobbigt <//3.

Min mobils batteri har laggat en hel del det senaste. Och jag gick och la mig vid 3 kanske eller något och då hade jag 90%. Jag stängde av datorn så den kunde inte laddas mer och nu när jag vaknade så var den av. Alltså har batteriet tagit slut under natten utan att jag gjort något med den. Hate it. Borde egentligen köpa en ny mobil istället för kamera. Men vill inte lämna min bebis!

Aja, ska ropa på mamma nu. Hejdå!


Wow, var tvungen att lägga ut den, kolla min cplånga hand, what's up with that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback