10:52

Film var det igår ja. Vi kollade på typ 5 filmer, eller 4? Men kollade på två av dom två gånger. Isaac var med oss en stund för Adam och Felix kunde inte sitta stilla så då drog Simon med dom ut. Så Isaac kollade på några filmer med oss. Dom var faktiskt inte så bra, förutom Fredag den 13, som vi dock redan hade kollat på förut haha. Men sen somnade jag ganska sent. 4 något kanske?

Gick upp idag vid 8. Klädde på mig och sånt och sen drog jag till jobbet. Fett med segt jaow. Ska se om Annie lämnar in filmerna sen eller om jag ska göra det, idk, hon tog med dom hem till sig i alla fall. Slutar i alla fall klockan 3. Ska ner med lite tvätt då och sen får jag se lite. Har dock inget att skriva om just nu så BAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback