10:38

Godmorgon antar jag. Eller inte sådär jätte god-morgon. Men aa, igår efter jobbet drog jag och handlade med Eva. Köpte mig ett par byxor och ett linne. Sen en massa mat till pastasalladen osv. Efter det gjorde jag min jävla pastasallad och sen när jag ätit och så drog jag med Stina till Skethult. Vi var hos Felix en stund för dom satt och lanade där.

Men aa, kom hem sen runt halv 11 eller något för jag orkade inte vara där mer. Så då började jag kolla på en film men strax efter det somnade jag. Så har sovit rätt mycket inatt bortsett från att jag vaknade vid 4 inatt och låg vaken en bra stund. Ska även berätta om min läskiga dröm jag hade inatt så fort jag har en lucka ledig.

Vi hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det i pasta salladen

2011-07-13 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback