07:54

Wow. Sitter här på jobbet en kvart tidigare. Vill dö, ser ut som ett lik, vill dö ännu mer. Usch.

Somnade runt 2 och en kvart senare så får jag ett samtal av Felicia. Jag svarade såklart inte eftersom att jag inte ville bli ännu piggare och inte kunna somna om alls sen. Så somnade om en halvtimme efter det. Vaknade någon timme senare av näsblod. Somnade om, vaknade ännu en timme senare och min högra halsmandel var helt svullen och jag hade hosta och min näsa var täppt. I was like, FUCK THIS FUCKING SUMMER! Sen somnade jag om efter ett bra tag och vaknade klockan 7. Klädde på mig, satte bulle på håret och åt lite flingor. Drog lite tidigare till jobbet för att kunna blogga.

Det känns helt ensamt här, för det är bara jag som jobbar, nästa person som börjar är Ida och hon börjar om en halvtimme. Sen börjar Isak klockan 10. Men i alla fall, jag har vaktmästartjänsten idag. Så jag ska städa lite nu på morgonen och sen titta stugorna under dagen osv. Så lika bra att jag börjar nu.

Fml. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback