05:36

När jag säger att jag är riktigt förbannad just nu så skämtar jag inte. Folk som känner mig väl vet att jag hatar att sova jämte människor i min säng, att jag verkligen inte klarar av det. Och dom flesta som känner mig idag vet att min sista dag som ledig är idag. Och vad jag då kan förklara är att jag försökte somna redan vid 1 men det har varit alldeles för varmt så jag har bara kunnat sova några få minuter då och då. Men då gör absolut inte detta saken bättre. Min syster kom gåendes i hallen för kanske en halvtimme sen. Jag sa nej flera jävla gånger och hon la sig ändå jämte mig. Det finns två sängar i ett rum intill på övervåningen som hon hade kunnat lägga sig i och det finns en soffa på nedervåningen. Så nu ligger jag här, klarvaken. Kommer inte kunna somna på några timmar eller förens hon går. Jag är just nu mer arg än någonsin. Så jävla arg att jag skulle kunna börja lipa. Ja det är bara lite sömn, men det är fan dom två enda dagarna jag fått sova ut sen fucking två veckor INNAN sommarlovet började. Fett jävla förbannad. GAAAH HATAR MÄNNISKOR. TÄNKER ALDRIG VARA TREVLIG IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback