02:49

Vill dö eller något. Ska upp klockan 7 för att börja jobba klockan 8. Har sprängande huvudvärk och har försökt sova sen halv 12. I alla fall, fick min lön idag. Förväntade mig 3300 något men fick 5980 något. Inte dåligt på något sett alls. Så har beställt kamera idag och jag har färgat håret. På torsdag blir det shopping i Växjö, g-ött. Tills dess (tisdag-onsdag) så ska jag jobba på förmiddagen och renovera mitt rum på eftermiddagen. Lär dock vara död imorgon när jag slutat jobba.. inte bra. Får äta en rejäl frukost och lunch så jag samlar energi!

Men nu (komiskt att mitt t9 nyss stavade till "Kenny", kom nämligen att tänka på honom nyss haha) ska jag försöka sova ännu en gång. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: olof svensson

Mums

2011-08-07 @ 17:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback