02:47

Även om jag inte uppdaterat så har jag fan haft bra statistik, det minsta har varit 34. G-ött. Men jag har ingen dator. Dock ska jag hem och bo hemma på Måndag så från och med då kommer jag ha dator hela tiden.

Mitt sommarlov började i onsdags och jag låg dödsjuk hemma. Inte ok. Men aa, har varit småsjuk och väldigtsjuk fram och tillbaka sen dess. Så det har inte varit ok. Just nu mår jag skitkasst faktiskt. Men försöker ignorera det.

Jag träffade Alex idag, inte träffat honom sen skolavslutningen eller något för han har varit på tunering med sin farsa och hans band. Så det var ju trevligt.

Jag fick även min kamera i onsdags så jag har faktiskt skaffat mig en hel del bilder som jag ska uppdatera med när jag kommer hem. Och i fredags var jag och shoppade med Julia och Josse i Halmstad. Köpte typ två linnen, en långarmadtunn, två t-shirts, en bh, trosor och en bikin. Det var helt ok.

Men nu orkar jag inte skriva mer för jag måste verkligen leta upp mina tabletter. Keep it goin'! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback