01:24

Hallå bloggläsare! Jag har inte hunnit uppdatera sen igår från jobbet för jag var med Annie och Darko hela kvällen igår. Sen sov jag där, gick hem imorse och mådde skit. Tog febern och jag hade 39 när jag brukar ligga på 35-36. Gick i alla fall till jobbet och städade, vattnade och gjorde kaffe, sen när Robin kom så drog jag hem. Halvt död låg jag och kollade på Transformers 1 och sen somnade. Vaknade ett tag senare. Gjorde inte mycket, sen gick jag till Ica med Julia och Ebba och efter det gick jag hem. Gjorde en fruktblandning med annanas och apelsin med lite pressad färsk lime över och glass på det. Sen Cola med limeskivor i. Kollade på Transformers 2 och är nu klar med den.

Mår lite bättre än innan idag, dock har jag ont i huvudet och är väldigt trött. Ska nog göra något att äta för har inte ätit sen 3. Efter det ska jag sova och hoppas på att jag vaknar frisk imorgon så jag kan åka till mamma.

Vi hörs imorgon kanske. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback