Woooooah.

Sitter i min säng med Ida nu. Vi ska nog gå ner och äta frukost tror jag, är ganska hungrig så! Sen klockan 1 så kommer Stina och efter det kommer Becka och Kim och då ska vi åka till Bodaborg. Bäge kanske ska med också. Fattade inte riktigt haha! Men vårat team har i alla fall rosa mjukisbyxor! (Jag, Ida och Stina) Sen något svart upp till tror jag. Får se hur det blir.

Vi kollade på Dagboken aka The Notebook igår. Jag somnade mitt i eftersom att jag bara fick någon timmes sömn natten innan. Men hon tyckte den var bra i alla fall! Och nu måste vi äta. Våra magar kurrar som fan haha! Men vi hörs nog imorgon eller kanske ikväll!

Puuuuuuuuus! Heido!


Bild från igår haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback