Weei!

Hejsan! Jag somnade igår en stund efter att jag skrivit det förra inlägget. Sen sov jag tills det var dags att gå upp till skolan. Fixade mig och så, sen kom Stina och hämtade mig. Vi hämtade Linda och sen vidare till skolan. Har haft en någorlunda trevlig dag. Det var dock gulashsoppa och jag hade inte ätit sen i skolan dagen innan eftersom att jag somnade så tidigt så jag var vrålhungrig! Men sen hade vi hemkkunskap. Jag och Max blev i samma grupp så nu blir det god mat lagandes. Han är faktiskt duktig haha. Men vi gjorde i alla fall bullar och under bullbakandet så kastade vi en hel massa mjöl på varandra. Det var fan as kul. Och smör kletade vi på varandra med haha! I alla fall..

Följde med Stina hem efter skolan. Linda hängde också med. Men vi får se vad som händer sen. Isaac tog följe med oss också, tydligen så ska han och Kalle vara med i helgen. Ännu mer människor blir vi i vårat lilla gäng haha. Nya människor hela tiden. Aja.. OCH JUSTE! Oliver har klippt sig, första gången vad jag minns som jag sett hans panna haha.

Aja, dom sitter och skrattar as fult i tv-rummet så ska ut dit nu. Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback