Uppdatering.

Hejsan! Vet att min uppdatering suger. Har i alla fall fått tillbaka mina saker från Robin men har inte orkat koppla in dom, så har fått låna Stinas gamla minilaptop nu för hon kommer ändå hit ikväll. Och jag ska väl ta och berätta lite då.

Onsdag - Ingen bra dag alls, hände en väldigt fruktansvärd sak. Inget att skriva om här. Var dock väldigt taggad inför helgen sen på kvällen.

Torsdag - Min födelsedag, den började med många kramar och pussar. Eller först inledde jag den med en superolåt. Max J var den första som sa grattis, och Max H var den första som sa grattis vid 04:04 huehuehueh. Fick frukost på sängen och sen blev jag hämtad av Stina. Drog till skolan och då hände det inte sådär jättemycket. Efter skolan gick jag till Becka på jobbet. När hon slutat åkte vi till Värnamo och Bäge tog hål i tungan. Jag köpte även en ny navelpiercing. Ett P fick det bli såklart haha. Hade ju faktiskt lovat att köpa ett. Sen åkte vi hem och åt tårta. Sen vidare till Bäge och såg film och sen hem till Becka. Sov där.

Fredag - Vaknade upp hos Becka, fixade mig och sånt. Stina kom och hämtade mig och sen skolan. Skolan var helt okej. Emmy var i skolan dessutom och vi hade en liten pratstund. Men men.. Efter skolan så gick jag hem till Becka. Runt klockan halv 5 så kom Stina och Julia. Dom satte en sjal runt huvudet på mig och drog med mig ut i bilen. Vi åkte till Gislaved utan att jag visste om det. Där åt vi världens godaste pizza och sen gick vi lite i affärerna. Åkte hem och då fick jag presenter. Sen vidare till Nöjet en stund osv.

Lördag - Ida kom till mig halv 9. Vi åt frukost och sen sminkade jag henne. Sen kom Sheila, då sminkade jag henne med och sen fixade jag mig. Efter det gick vi direkt till tåget och där stod alla och väntade förutom Pontus, Felix, Felix och Marcus. Dom är alltid sega haha. Men dom hann med tåget i alla fall. Sen åkte vi ner till Halmstad. Vi började med att gå lite i affärerna och sånt, shoppade lite saker. Sen gick jag och Stina och åt med Felix A och Simon. Sen blev det Laserdome. Det var as roligt. Första matchen kom jag på plats nummer 13, andra gången på 7 och sista gången på 5. Jag ägde Alex alla gångerna *stolt*. Sen skyndade vi oss till tåget och åkte hem. Jag och Stina gick hem till henne, jag rakade benen och då kom Sebbe och Philip. Sen när Stina kom tillbaka från Konsum så gick vi alla ner och satte oss i Mjölkbaren, sen kom ju resten av människorna. Vi var där en bra stund tills alla gick upp till Betty. Runt 1 - 2 tiden så gick Stina och dom andra ut. Jag, Sebbe, Simon och Alex stannade kvar och snackade massa och sen när Stina, Pontus och Felix F kom tillbaka så gick Sebbe och Simon. Sen låg vi alla och snackade i flera timmar. Somnade super sent. Jag och Alex somnade sist av alla. Hade såna cpiga dödsryck av någon konstig anledning. Kommer ihåg det första och det sista. För det sista slutade med att Alex väckte mig genom att hålla om mig för han trodde jag drömde någon mardröm eller nått haha. Men sen somnade jag direkt. Pontus andas dessutom cphögt och Pontus och Felix låg och snackade i sömnen samtidigt inatt. Lät som dom pratade med varandra haha.

Söndag - Vaknade 7 imorse men låg kvar till halv 9 ungefär. Sen gick jag och snackade lite med Linda och satt sen och lekte med Stinas iPhone. Plötsligt kommer Felix ut ur rummet. Sen hör man Stina komma ut och sen hör man Pontus och Alex ligga kvar där inne och klaga på att vi inte sov vidare haha. Vi låg nog i alla fall och snackade tills klockan 11 eller nått. Sen klockan 12 kom resten och då gick vi och åt. Sen hem och packa ihop lite saker och nu ligger jag i min säng här hemma. Ska städa i ordning lite på mitt rum snart tror jag. Får se om jag orkar nu eller om jag gör det senare haha.

Imorgon blir det i alla fall Bodaborg med syster. Ska även ha med mig Stina och kanske antingen Ida, Julia eller Sebbe. Annars Pontus huhu. Får se hur det blir!

Men vi hörs kanske sen annars om någon dag. Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback