Unhappy.

Mår dåligt. Skolan var helt okej. Men igår så somnade jag strax efter tolv, klockan 3 fick jag sms av Stina, en minut senare av Challe och efter det av Julia. Det var som att gud inte ville att jag skulle sova. Så jag drog igång Peter Pan och kollade hela den. När klockan var 6 så försökte jag sova, somnade typ halv 7. Gick upp 7 och fixade mg, sen runt halv 8 kom Stina och hämtade mig. Och skolan var som sagt okej, bara det att jag var så jävla trött. Efter skolan gick jag hem och försökte sova. Så klart så skulle Alex smsa mig då. Men efter en halvtimme somnade jag nog.

Vaknade nu och sitter och väntar på att ugnen ska bli klar. Ska göra kebab i pitabröd med pommes till, omnomnom. Sen kommer nog Annies pappa med min dator om en halvtimme med. Skit soft, ska ge er svar på alla kommentarer då med. Men nu ska jag laga mat. Vi hörs sen.

Btw så försvann mina nummer på mobilen innan, smsa ditt namn till mitt nummer så blir det bra. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback