Till min bror Robin.

Drömde en cp dröm inatt. Det var på strandsnäs dagis, du försökte mörda någon liten tjej som var med mig där, jag brydde mig inte så mycket utan jag ville mest rädda migsjälv. Så var det typ en tant som bodde där jämte och då klättrade jag upp på hennes tak för hon hade en kniv och en vass skrapa där uppe. Då kastar jag skrapan mot dig, jag träffade inte så då när du skulle ta upp den så passade jag på att klättra ner, du typ skar mig med den skrapan på armen, ganska djupt, och då högg jag dig i höften och i magen samtidigt som jag höll din arm med skrapan bort från mig. Tanten hade redan ringt polisen, så när jag högg dig i axeln sista gången så tappade du skrapan och skar upp hela mitt smalben. Polisen kom och hämtade dig och sen så ba lyckades någon få dig att rymma, typ killen du jobbade för, för precis innan jag vaknade så såg jag dig i en sjukt ful gul kostym i en bil, och du blödde på dom ställena jag högg dig på, men då vaknade jag utav att jag fick ett sms. Hade jätte ont på dom ställena som du skurit mig på. Men jag vann fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback