Sista dagen på lovet.

Ligger och kollar på film, Wallander på engelska haha. I alla fall, var hos Stina innan. Julia var också där. Vi kollade på film och sen kom Pontus, Sebbe, Marcus och Adam dit med. Aja, hände inte så mycket. Fick skjuts av Julias mamma hem sen. Gick upp direkt och drog igång en film. På tal om film så kollade jag och Stina på filmen Charlie st. Cloud efter vi vaknat. Den var jättebra! Verkligen jättebra. Och Zac var hur snygg som helst i den!

Jag vill också meddela er att ni som kommenterar i min blogg och ni som har kommenterat, jag kommer svara på era kommentarer så fort jag har fått tillbaka min dator! Bilder och sånt kommer också då. Har fått uppdatera via mobilen dom senaste veckorna nu så det är därför. Men nu ska jag byta film eller nana.

Vi hörs imorgon. Godnatt!

You taste so sweet, and if you're the food, I really could eat the same thing every day. Cuz damn you're hot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du lust att svara på några frågor isåfall så här kommer några :')

1. Vem var din bästa kompis lekis - 4an ?

2. Vem var din bästa kompis 4an - 6an ?

3. Favorit mat ?

4 . Favorit dryck ?

5 . Favorit ord ?



Ha det bra , jätte fin blogg :)

2011-01-09 @ 13:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback